Views: 1293

Naujoji Opel Manta GSe ElektroMOD: elektros variklis, galiniai varomieji ratai, ir mechaninė pavarų dėžė.

 

Daugelis įvairaus amžiaus automobilių mėgėjų greičiausiai gerai žino Opel Manta: vokišką automobilių stiliaus pažibą, gamintą 1970 – 1988 metų laikotarpyje.
Savo laiku šis smagus Coupe sudarė rimtą konkurenciją Ford Mustang, įvairiems Mercedes, BMW dviejų durų modeliams. To laikotarpio ikona tapęs modelis, atgimė naujame pavidale, išlaikydamas akiai mielas senąsias klasikines kėbulo linijas.

 

Naujoji Opel Manta GSe ElektroMOD turi elektrinį 145Ag variklį ir iki 200km nuvažiuojamą atstumą viena įkrova.

Naujojo modelio techninės specifikacijos jau žinomos, tačiau šiai dienai – tai tik gamintojo prototipas. Ar šis mielas naujai atgimęs modelis bus gaminamas masiškai – lieka klausimu.

Opel pasirinko klasikinę Manta A kaip galimybę patikrintas praeities formas sujungti su moderniomis technologijomis. Kažkuo primena tokius projektus, kaip Dodge Challenger – ir daugelis jų randa savo gerbėjus.
Originaliai automobilis turėjo keturių cilindrų vidaus degimo benzininį variklį, jo galią galiniams ratams siuntė keturių pavarų mechaninė dėžė. Dabar – viskas tas pats, o variklis pakeistas elektriniu – taigi, naujoji Manta turi tą pačią 4 pavarų mechaninę greičių dėžę, o 255Nm sukimo momento dėka galima važiuoti vien paskutine ketvirta pavara: kaip daugumoje kitų elektrinių automobilių, neturinčių tikrųjų pavarų – kaip troleibusai.

Naujoji Manta turi 31kWh bateriją, gamintojas žada iki 200km nuvažiuojamą atstumą viena įkrova, o 9kW įkroviklis papildo bateriją nauja energija per 4 valandas. Šiandien jau tradicinė stabdymo energijos regeneravimo sistema grąžina “skolą” baterijai, kai automobilis lėtėja. Šiuo aspektu – nieko naujo ar įspūdingo, o viena baterijos įkrova nuvažiuojamas atstumas galėtų būti didesnis.

Kaip bebūtų, tai – galingiausia kada nors gaminta Manta A, o GSe žymė aiškiai primena apie modelio elektrifikaciją.

 

Išvaizda.

Atnaujintas kėbulas bei salonas gerai atspindi šiandien aktualią madą: vėl įsimylime klasikines formas, tačiau norime naujausių technologijų. Būtent tai ir randame šiame modelyje – skaitmeninės grafikos panelės viduje ir išorėje, modernios ergonomiškos sportinės sėdynės, vairas ir… langų “irklai” 🙂 

Salone išlaikant griežtą klasikinį stilių, tradiciniai Manta A prietaisai pakeisti gana rimtu skaitmeniniu deriniu: jau matytas, lyg ir Opel Mokka “Pure Panel” prietaisų skydelis, kurį greičiau reikėtų vadinti dviem 12 + 10 colių ekranais, rodančiais pagrindinius važiavimo bei įkrovos parametrus. 

Manta GSe interjere pavyko puikiai suderinti 1970-ųjų stiliaus trijų stipinų Petri sportinį vairą, berods panaudotos Adam S miesto mažylio sėdynės su naujam modeliui būdingomis detalėmis, derančiomis prie kėbulo išvaizdos.

Muzika. Opel pasirinko žinomo gamintojo Marshall multimediją, kurios derinį šiame modelyje pavadino “moderni klasika modernioje klasikoje”. Kodėl gi ne.

 

Išorė.

“Neon Yellow” ir juodo variklio dangčio derinys atrodo labai sexy, turbūt sutiks daugelis. Tai – užuomina į originalų Manta GT/E spalvų derinį. Kombinacijoje su Pixel Visor priekine panele (vietoje grotelių) visas šitas reikalas išties atrodo kaip itin moderni klasika, o nauji 17 colių Ronal ratlankiai gan vykusiai užpildo galutinį vaizdą.
Štai jums ir Manta GTe ElektroMOD.

 

Liūdnoji dalis.

Bloga žinia yra ta, kad Opel nepuoselėja planų dėl masinės Manta GSe ElektroMOD gamybos, tačiau gamintojo nuomone projektas įrodo, kad elektromobiliai ateityje gali būti smagesni.
Kaip ir daugelis jūsų, būdami ištikimi vidaus degimo variklių gerbėjai, su susidomėjimu stebėsime, kaip nuobodūs ir bedvasiai elektromobiliai atrodys ateityje.

 

 

Naudinga informacija:
DPF suodžių filtrų cheminis-slėginis valymas: https://galingas.lt/blogas/dpf-valymas/
Variklių tūrio mažinimo era baigiasi. Kas toliau? https://galingas.lt/blogas/varikliu-darbinio-turio-mazinimo-era-baigiasi/ 
Vėluoja naujas Audi variklis? Sutvarkysime: https://galingas.lt/blogas/vag-throttle-lag-sprendimas-wltp/