Views: 1515
Efektyvus tepimas varikliui yra gyvybiškai svarbus, nes jis tiesiogiai užtikrina:
Tyčia gamykloje nustatytas žemas alyvos slėgis yra pagrindinė variklio gedimo priežastis III kartos 3.0TDI (taip pat ir 4.0TDI EURO6) varikliuose. Sumažintas alyvos slėgis yra dažna problema visuose Volkswagen ir Audi modeliuose, turinčiuose EA897EVO 3.0 TDI V6 variklius, įskaitant: Volkswagen Touareg, Amarok. Audi A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8. Ši problema paveikė šimtus tūkstančių VW / Audi grupės automobilių, pagamintų po 2014 m. (atitinkant EURO 6 taršos standartą).
Pagrindiniai problemos paveikti varikliai:
3.0TDI 160kW (CRTx, CZVx, CZZx)
3.0TDI 200kW (CRTx)
3.0TDI 170kW (45TDI, DENx, DDVF, DDVE)
3.0TDI 210kW (50TDI, DPXx, DENx, DDVB, DDVE)
3.0TDI 257kW (55TDI, DDVx)
4.0TDI 310/320kW (CZAx, DMV, DBU) *
* naudojami Audi SQ7, Audi SQ8, VW Touareg, Porsche Panamera, Bentley Bentayga
Alyvos slėgio sumažinimas esant mažiems variklio sūkiams buvo skirtas sumažinti energijos, reikalingos šiam slėgiui palaikyti, kiekį. Tam panaudotas kintamo tūrio alyvos siurblys, valdomas variklio valdymo kompiuterio. Sumažindami alyvos siurblio varymui reikalingą galią, gamintojai siekė pagerinti degalų efektyvumą ir išmetamų teršalų kiekį. Visa sistema buvo sukurta taip, kad atitiktų griežtus EURO 6 emisijos standartus: po garsiojo “Dyzelgeito” skandalo VAG koncernas daro viską, kad sumažinti azoto oksidų (NOx) išmetimą savo dyzeliniuose varikliuose. Deja, įskaitant ne pačius geriausius sprendimus.
Kaip tai veikia?
Variklio valdymo blokas (ECU) gauna duomenis iš alyvos slėgio jutiklio ir reguliuoja elektrohidraulinį vožtuvą alyvos slėgiui reguliuoti. Tai užtikrina, kad slėgis atitiktų nustatymus, kurie atsižvelgia į tokius veiksnius kaip variklio sūkiai, apkrova, alyvos temperatūra ir kt.
Tačiau čia yra problema – jei alyvos slėgis nukrenta per žemai, variklis ir turbokompresorius patiria negrįžtamą žalą. Tai turėtų būti akivaizdu kiekvienam, bent šiek tiek suprantančiam vidaus degimo variklio mechaniką.
Realybė – variklio “užkalimas” esant net nedidelei ridai. Daugeliu atvejų žala yra tokia didelė, kad variklio remontas tiesiog neapsimoka: įprastai jis keičiamas kitu.
Variklio valdymo programoje pakeičiamos alyvos slėgio charakteristikos.
Jei turite Audi arba Volkswagen 3.0 TDI / 4.0TDI, pagamintą po 2014 m., greičiausiai jūsų transporto priemonėje yra variklis su kintamo tūrio alyvos siurbliu ir sumažintu variklio alyvos slėgiu. Patikrinkite variklio tipą. Įsitikinkite, koks variklis yra jūsų automobilyje: variklio kodo ieškokite lipduko automobilio viduje. Jei turite minėtą variklį ir alyvos slėgio nustatymai jame nebuvo koreguoti, dėl žemo alyvos slėgio kyla rimta gedimų rizika. Alyvos slėgio nustatymų modifikavimas gali pailginti variklio tarnavimo laiką ir padėti išvengti gedimų.
Jei sprendimas aktualus – kreipkitės į mus. Sutvarkysime klausimą, tuo pačiu atlikdami detalią svarbiausių variklio parametrų diagnostiką, pasidalinsime turimomis žiniomis.
Susijusi informacija: