Views: 91
BMW grupės automobiliai su Bosch MDG1 valdymo blokais palaikomi ir programuojami jau kurį laiką. Tačiau naujasis programavimo būdas leis ne tik nuskaityti virtualų failą iš serverio per OBD jungtį, bet ir pasidaryti pilną atsarginę duomenų kopiją. Tai aktualu kai kurių automobilių su galiojančia garantija atžvilgiu bei tais atvejais, kai serveryje nėra virtualaus programos nuskaitymo. Ir žinoma, modeliams su OBD programavimo apsauga, pvz., BMW M2 Competition.
Naujausių variklių programavimas: Bosch MD1 / MG1 valdikliai. Labiausiai laukiami programavimui VAG grupės automobiliai be abejonės yra mažeji 1.5 TFSI EA211 EVO (96kW DACA ir 110kW DADA varikliai), taip pat – 2.0 TFSI EA888 (nuo 145kW DKTC iki 169kW DKTA galingiausioje versijoje). Šie varikliai atitinka naujausias griežtąsias Euro 6D-TEMP taršos normas. Be 1.5 TFSI ir 2.0 TFSI, VAG koncerno pagal naują tvarką pervadintų 35 TFSI, 40 TFSI ir 45 TFSI, Audi vairuotojai gali tikėtis itin linksmų rezultatų iš naujojo 3.0T V6 (EA839) variklio. Šis rimtas naujokas plaks naujajame Audi S4 modelyje, kai tuo tarpu 2.9T (EA839) dirbs Audi RS4 modelyje.
Geros žinios ir dyzelinių variklių gerbėjams: pilnai palaikomi tiek senesni 4.0TDI, tiek naujieji 3.0 TDI EA897 EVO2, turintys 170kW (45 TDI), 210kW (50 TDI), ir 262kW (Audi S4 TDI, S6 TDI, S7 TDI).
Naujieji Audi RS6 ir RS7, laukiami 2020 metais, turės 4.0 TFSI variklius, kurie jau dabar dirba Lamborghini Urus automobiliuose. RS6 ir RS7 turės naują MG1CS008 variklio valdymo bloką, kuris pas mus programuojamas jau dabar.
Pasirodę 2018 metais, Lamborghini Urus neabejotinai yra vienas labiausiai laukiamų favoritų programavimui. Urus modelis yra varomas 4.0 TFSI (DCUA) variklio, originaliai turinčio iki 650Ag: būsima daugelio VAG flagmanų širdimi.
2018 metais Porsche pradėjus rimtą savo automobilių gamos atnaujinimą, rinkai buvo pasiūlyti nauji benzininiai varikliai: 3.0T (beveik identiškas Audi S4), 2.9T (beveik identiškas Audi RS4) ir 4.0T (Turbo ir GTS versijos). Visi jie atitinka naujausius Euro6D-TEMP taršos standartus. Gera žinia ta, kad naujojo Porsche 911 992 variklius valdo naujasis Bosch MG1CP007 valdymo blokas. Visi dabartiniai varikliai (Carrera S 3.0T), taip pat netolimoje ateityje (2019 rugsėjį) pasirodysiantys GTS ir Turbo modeliai yra palaikomi jau dabar.
Kaip ir BMW, didžioji dauguma Ford automobilių su Bosch MD1 / MG1 variklio valdymo kompiuteriais jau kuris laikas yra programuojami per OBD jungtį. Naujasis programavimo būdas leis atstatyti programavimo metu sugadintus blokus, pasidaryti atsargines kopijas, ir pan. Kartu su jau palaikomu MG1, galime programuoti ir MD1CS005, esantį naujuose 1.5TDCi Euro 6 varikliuose (Bosch EDC17C70 įpėdinis).
Žinomi kaip naujausių komponentų savo varikliams diegėjai, Renault visai neseniai sukūrė tris naujausius savo variklius, paženklintus Blue dCi pavadinimu: 1.5 Blue dCi, 1.7 Blue dCi, ir 2.0 Blue dCi. Mažasis 1.5 dCi rinkoje yra jau virš metų, o 1.7 ir 2.0 – pradėti montuoti į automobilius tik dabar. Visi jie valdomi MD1CS006 valdymo bloku.
Daugiau kaip prieš tris metus Mercedes – Benz, apleidę daug metų gaminto 2.1 litro dyzelinio variklio tobulinimą, pakeitė jį naujuoju 2.0 litro (OM654) varikliu, valdomu MD1 valdiklio, labiau atitinkančiu naujuosius taršos standartus. OM654 2.0L variklis buvo pirmasis variklis, gavęs naują Bosch MD1CP001 valdymo bloką, ilgą laiką nepalaikytą jokių programavimo prietaisų. Naujasis 6 cilindrų 2.9 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis (OM656) – taip pat kontroliuojamas MD1CP001.
Naujasis 6 cilindrų vienoje eilėje “švelnusis hibridas” (angl. mild – hybrid), vadinamas 43AMG, 450 ir 53AMG, taip pat valdomas jau palaikomo Bosch MG1CP002 ECU.
Bosch MD1CS006 valdo naująjį 1.5dCi (OM608) variklį, kurį Mercedes dalinasi su Renault: jis dirba Mercedes A klasėje, W177 modelyje. Nepaisant fakto, jog variklis pagamintas Renault, Mercedes jų valdymui gamina savo programinę įrangą.
Neaiškumų šiai dienai lieka su naujuoju A 45AMG: jis lyg ir turėtų būti valdomas “senojo” Bosch MED17.7.7 ECU, tačiau gali gauti ir MG1. Kokį – greit sužinosime.
Ne tokia smagi žinia – kai kurie Mercedes automobiliai, pagaminti po 2017 metų, turi CPC valdymo bloką. CPC (Central Powertrain Controller) Mercedes naudoja galios ir maksimalaus greičio kontrolei po variklio intervencijos, t.y. variklis gali generuoti tam tikrą galingumą, tačiau CPC valdymo blokas jį gali riboti. CPC valdymo blokai kol kas – intensyvių tyrimų objektas.
Naujausių variklių programavimas PSA grupei. Daugiau kaip prieš metus PSA grupė pristatė savo naujuosius, EU6D taršos standartą atitinkančius 1.5 BlueHDI variklius, pakeitusius 1.6 BlueHDI, kuriuos valdė senesnieji Bosch EDC17C60 valdymo blokai). Naujasis variklis yra valdomas Bosch MD1CS003 ECU, taip pat naudojamas Opel Ecotec D (arba tiesiog D) varikliuose. Variklių galingumai – 74kW, 88kW ir 96kW.
Naujieji Case – New Holland grupės traktoriai ir kita sunkioji technika kai kuriems savo varikliams gauna naujus Bosch MD1CE101 TC299 valdiklius. Didžioji dalis variklių rinkai kol kas tiekiama su senesnėmis valdiklių versijomis.
Papildoma informacija: