Views: 91

Jau šiandien dirbame su tuo, ką vairuosite rytoj: naujausi Bosch MD1 / MG1 valdymo blokai. 

Naujausių variklių programavimas.

 

Naujausių variklių programavimas pagrindinių gamintojų automobiliams.

 

BMW grupė

Mini chip tuning galios didinimas Rolls Royce chip tuning MDG1 Naujausių variklių programavimas: Bosch MD1 / MG1 valdikliai

BMW grupės automobiliai su Bosch MDG1 valdymo blokais palaikomi ir programuojami jau kurį laiką. Tačiau naujasis programavimo būdas leis ne tik nuskaityti virtualų failą iš serverio per OBD jungtį, bet ir pasidaryti pilną atsarginę duomenų kopiją. Tai aktualu kai kurių automobilių su galiojančia garantija atžvilgiu bei tais atvejais, kai serveryje nėra virtualaus programos nuskaitymo. Ir žinoma, modeliams su OBD programavimo apsauga, pvz., BMW M2 Competition.

Bosch MD1CS001 TC298TP & SPC5777
Bosch MD1CP002 SPC5777
Bosch MG1CS003 SPC5777
Bosch MG1CS024 TC298TP
Bosch MG1CS201 TC298TP

 

VAG grupė

Volkswagen VW chip tuning Naujausių variklių programavimas Audi chip tuning programavimas Naujausių variklių programavimas Seat chip tuning galios didinimas Naujausių variklių programavimas Skoda chip tiuningas chipavimas Naujausių variklių programavimas

Naujausių variklių programavimas: Bosch MD1 / MG1 valdikliai. Labiausiai laukiami programavimui VAG grupės automobiliai be abejonės yra mažeji 1.5 TFSI EA211 EVO (96kW DACA ir 110kW DADA varikliai), taip pat – 2.0 TFSI EA888 (nuo 145kW DKTC iki 169kW DKTA galingiausioje versijoje). Šie varikliai atitinka naujausias griežtąsias Euro 6D-TEMP taršos normas. Be 1.5 TFSI ir 2.0 TFSI, VAG koncerno pagal naują tvarką pervadintų 35 TFSI, 40 TFSI ir 45 TFSI, Audi vairuotojai gali tikėtis itin linksmų rezultatų iš naujojo 3.0T V6 (EA839) variklio. Šis rimtas naujokas plaks naujajame Audi S4 modelyje, kai tuo tarpu 2.9T (EA839) dirbs Audi RS4 modelyje.

Geros žinios ir dyzelinių variklių gerbėjams: pilnai palaikomi tiek senesni 4.0TDI, tiek naujieji 3.0 TDI EA897 EVO2, turintys 170kW (45 TDI), 210kW (50 TDI), ir 262kW (Audi S4 TDI, S6 TDI, S7 TDI).

Naujieji Audi RS6 ir RS7, laukiami 2020 metais, turės 4.0 TFSI variklius, kurie jau dabar dirba Lamborghini Urus automobiliuose. RS6 ir RS7 turės naują MG1CS008 variklio valdymo bloką, kuris pas mus programuojamas jau dabar.

Bosch MD1CS004 TC298TP
Bosch MD1CP004 TC298TP & SPC5777
Bosch MD1CP014 TC298TP
Bosch MG1CS001 SPC5777
Bosch MG1CS002 TC298TP & SPC5777
Bosch MG1CS008 TC298TP & SPC5777
Bosch MG1CS011 SPC5777
Bosch MG1CS111 SPC5777

 

Lamborghini

Lambrghini Urus chip tuning

Pasirodę 2018 metais, Lamborghini Urus neabejotinai yra vienas labiausiai laukiamų favoritų programavimui. Urus modelis yra varomas 4.0 TFSI (DCUA) variklio, originaliai turinčio iki 650Ag: būsima daugelio VAG flagmanų širdimi.

Bosch MG1CS008 TC298TP

 

Porsche

Porsche chip tuning Naujausių variklių programavimas

2018 metais Porsche pradėjus rimtą savo automobilių gamos atnaujinimą, rinkai buvo pasiūlyti nauji benzininiai varikliai: 3.0T (beveik identiškas Audi S4), 2.9T (beveik identiškas Audi RS4) ir 4.0T (Turbo ir GTS versijos). Visi jie atitinka naujausius Euro6D-TEMP taršos standartus. Gera žinia ta, kad naujojo Porsche 911 992 variklius valdo naujasis Bosch MG1CP007 valdymo blokas. Visi dabartiniai varikliai (Carrera S 3.0T), taip pat netolimoje ateityje (2019 rugsėjį) pasirodysiantys GTS ir Turbo modeliai yra palaikomi jau dabar.

Bosch MG1CP007 TC299TP
Bosch MG1CS002 TC298TP
Bosch MG1CS008 TC298TP

 

Ford

Ford chip tiuningas

Kaip ir BMW, didžioji dauguma Ford automobilių su Bosch MD1 / MG1 variklio valdymo kompiuteriais jau kuris laikas yra programuojami per OBD jungtį. Naujasis programavimo būdas leis atstatyti programavimo metu sugadintus blokus, pasidaryti atsargines kopijas, ir pan. Kartu su jau palaikomu MG1, galime programuoti ir MD1CS005, esantį naujuose 1.5TDCi Euro 6 varikliuose (Bosch EDC17C70 įpėdinis).

Bosch MD1CS005 TC298TP
Bosch MG1CS015 TC277TP
Bosch MG1CS016 TC275TP
Bosch MG1CS017 TC277TP

 

Renault – Nissan – Dacia 

Renault Nissan Dacia chip tuning Naujausių variklių programavimas Nissan chip tuning Naujausių variklių programavimas Dacia chip tuning tiuningas

Žinomi kaip naujausių komponentų savo varikliams diegėjai, Renault visai neseniai sukūrė tris naujausius savo variklius, paženklintus Blue dCi pavadinimu: 1.5 Blue dCi, 1.7 Blue dCi, ir 2.0 Blue dCi. Mažasis 1.5 dCi rinkoje yra jau virš metų, o 1.7 ir 2.0 – pradėti montuoti į automobilius tik dabar. Visi jie valdomi MD1CS006 valdymo bloku.

Bosch MD1CS006 TC298TP

 

Mercedes – Benz

Mercedes Benz chip tuning Naujausių variklių programavimas

Daugiau kaip prieš tris metus Mercedes – Benz, apleidę daug metų gaminto 2.1 litro dyzelinio variklio tobulinimą, pakeitė jį naujuoju 2.0 litro (OM654) varikliu, valdomu MD1 valdiklio, labiau atitinkančiu naujuosius taršos standartus. OM654 2.0L variklis buvo pirmasis variklis, gavęs naują Bosch MD1CP001 valdymo bloką, ilgą laiką nepalaikytą jokių programavimo prietaisų. Naujasis 6 cilindrų 2.9 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis (OM656) – taip pat kontroliuojamas MD1CP001.

Naujasis 6 cilindrų vienoje eilėje “švelnusis hibridas” (angl. mild – hybrid), vadinamas 43AMG, 450 ir 53AMG, taip pat valdomas jau palaikomo Bosch MG1CP002 ECU. 

Bosch MD1CS006 valdo naująjį 1.5dCi (OM608) variklį, kurį Mercedes dalinasi su Renault: jis dirba Mercedes A klasėje, W177 modelyje. Nepaisant fakto, jog variklis pagamintas Renault, Mercedes jų valdymui gamina savo programinę įrangą.

Neaiškumų šiai dienai lieka su naujuoju A 45AMG: jis lyg ir turėtų būti valdomas “senojo” Bosch MED17.7.7 ECU, tačiau gali gauti ir MG1. Kokį – greit sužinosime.

Ne tokia smagi žinia – kai kurie Mercedes automobiliai, pagaminti po 2017 metų, turi CPC valdymo bloką. CPC (Central Powertrain Controller) Mercedes naudoja galios ir maksimalaus greičio kontrolei po variklio intervencijos, t.y. variklis gali generuoti tam tikrą galingumą, tačiau CPC valdymo blokas jį gali riboti. CPC valdymo blokai kol kas – intensyvių tyrimų objektas. 

Bosch MD1CS006 TC298TP
Bosch MD1CP001 SPC5777
Bosch MG1CP002 SPC5777

 

PSA grupė

Peugeot chip tuning Naujausių variklių programavimas Citroen chipavimas Citroen DS Opel chip tuning

Naujausių variklių programavimas PSA grupei. Daugiau kaip prieš metus PSA grupė pristatė savo naujuosius, EU6D taršos standartą  atitinkančius 1.5 BlueHDI variklius, pakeitusius 1.6 BlueHDI, kuriuos valdė senesnieji Bosch EDC17C60 valdymo blokai). Naujasis variklis yra valdomas Bosch MD1CS003 ECU, taip pat naudojamas Opel Ecotec D (arba tiesiog D) varikliuose. Variklių galingumai – 74kW, 88kW ir 96kW.

Bosch MD1CS003 TC298TP
Bosch MG1CS042 TC298TP

 

Case – New Holland

Case New Holland galios didinimas Naujausių variklių programavimas: Bosch MD1 / MG1 valdikliai

Naujieji Case – New Holland grupės traktoriai ir kita sunkioji technika kai kuriems savo varikliams gauna naujus Bosch MD1CE101 TC299 valdiklius. Didžioji dalis variklių rinkai kol kas tiekiama su senesnėmis valdiklių versijomis.

Bosch MD1CE101 TC299

 

Važiuojam toliau. Kartu su jumis – dviem žingsniais priekyje.

 

 

Rekomenduojami rezultatai kai kuriems modeliams su minėtais variklio valdymo blokais:

 

PORSCHE:

  • Panamera 2.9T E-hybrid (MG1CS002): 340kW / 700Nm >> 450kW / 850Nm
  • Panamera 4.0 V8 Turbo (MG1): 404kW / 770Nm >> 452kW / 840Nm
  • Macan 3.0 TFSI 250kW (MG1): 250kW / 460Nm >> 294kW / 550Nm
  • 992 3.0T 331kW (MG1): 331kW / 530Nm >> 380kW / 665Nm

 

LAMBORGHINI:

  • Urus 4.0 TFSI: 504kW / 842Nm >> 562kW / 986Nm

 

VAG:

  • 3.0 TDI 160kW (MD1CP004): 160kW / 450Nm >>  220kW / 550Nm
  • 3.0 TDI 210kW (MD1CP004):  210kW / 600Nm >> 242kW / 700Nm
  • RS4/RS5 2.9TFSI 330kW (MG1CS002): 330kW / 600Nm >> 375kW / 720Nm
  • SQ5 3.0 TFSI 250kW (MG1CS002):  250kW / 460Nm >> 294kW / 550Nm
  • SQ7 4.0TDI 320kW (MD1CP014): 320kW / 900Nm >> 350kW / 1000Nm
  • S4/S5 3.0 TFSI 260kW (MG1CS002): 260kW / 500Nm >> 287kW / 600Nm
  • 2.0 TFSI 145kW (MG1CS111): 145kW / 320Nm >> 173kW / 400Nm

 

MERCEDES-BENZ:

  • E200d 110kW (MD1CP001): 110kW / 360Nm >> 166kW / 480Nm
  • E220d 143kW (MD1CP001): 143kW / 400Nm to 166kW / 480Nm
  • CLS350d 210kW (MD1CP001): 210kW / 600Nm to 244kW / 680Nm
  • GLE300d 180kW (MD1CP001): 180kW / 500Nm to 208kW / 565Nm
  • S400d 250kW (MD1CP001): 250kW / 720Nm to 287kW / 800Nm

 

RENAULT / DACIA:

  • Dokker 1.5 dCI 70kW (MD1CP006): 70kW / 240Nm >> 99kW / 310Nm
 

Papildoma informacija:

Apie EURO 6D-TEMP taršos standartą: https://www.fleeteurope.com/fr/new-energies/europe/features/do-you-know-your-euro-6-your-6c-and-6d-temp
Nematoma “Dieselgate” taršos skandalo pusė: https://galingas.lt/blogas/nematoma-dyzelgeito-skandalo-puse/