Priešnuodžiai “trikojams”, TruCAM, TraffiPatrol ir kitiems lazeriniams greičio matavimo prietaisams

 
Šiemet keliuose atsiradę ir daug ažiotažo sukėlę “trikojai” greičio matuokliai išprovokavo didesnį susidomėjimą sprendimais, padedančiais aptikti greičio matavimo prietaisus, spėti sumažinti važiavimo greitį iki leistino, o vientiso lazerio spindulio principu veikiančius greičio matuokliams – tam tikrą laiką neleisti išmatuoti transporto priemonės greitį, prieš tai perspėjus vairuotoją apie į jį nukreiptą “ginklą”.
 
To paties gamintojo sprendimą, kurį siūlome šiandien, savo pačių automobiliuose naudojame nuo 2012 metų. Per tiek laiko susiformavo aiški praktika, kaip juo naudotis teisingai, o apie Lietuvos ir Europos keliuose sutaupytų pinigų kiekį kalbėti net neverta. Kadangi idėja nebuvo paremta uždarbiu, apie sprendimą kalbame tik šiandien, pastūmėti “trikojų baubo”.
Taigi – turime mažą ir efektyvų priešnuodį “trikojams” bei kitiems lazerio principu veikiantiems greičio matuokliams, įskaitant itin tolimo veikimo nuotolio prietaisus.
Pagrindinė informacija:
 
  • prietaiso funkcija jo instrukcija ir dežutė aiškiai byloja, jog tai – lazerio principu veikiantis parkavimosi asistentas. Juk taip ir yra 🙂
  • prietaisas veikia “populiariame” 904nm bangos ilgio diapazone, nereikalaujančiame atskiros licenzijos. Taip jau susiklostė, kad dauguma lazerinių greičio matuoklių naudoja tą patį bangos ilgį: netikėtas sutapimas.
  • gamintojas savo sprendimo siųstuve naudoja keturių diodų klasterį, kai tuo tarpu kiti gamintojai dažniausiai naudoja po vieną – du. Taip stipriai padidinamas efektyvumas.
  • prietaise naudojami lazeriniai diodai, ne LED’ai, kas dažniausiai sutinkama analogiškuose žemesnės kokybės produktuose.

 

Kam prietaisas trukdo išmatuoti greitį, o apie ką – tik perspėja?

  • apie veikiantį daugiaspindulinį lazerį (pvz., garsųjį “trikojį”) prietaisas praneša iš anksto, kadangi yra įmontuotas zonoje, kuri skanuojama greičiui nustatyti. Belieka sumažinti greitį, ir pro tokį matavimo prietaisą pravažiuoti jau nepažeidžiant KET.
    “Trikojai” fiksuoja ir fotografuoja tik PRAVAŽIUOJANČIOS transporto priemonės greitį, t.y. 20-50 metrų atstumu iki prietaiso.
  • vieno spindulio prietaisams, t.y. nukreiptiems būtent į jus, sprendimas tam tikrą laiką (iki 6 sekundžių) neleidžia pamatuoti greičio, jus perspėdamas aiškiu garsiniu bei šviesos signalu. Turite pakankamai laiko švelniai sumažinti transporto priemonės greitį, “nekertant per stabdžius”. Per tą laiką greičio matavimo prietaiso ekrane, skirtingai nuo kitų gamintojų sprendimų, užsidega pranešimas ne apie blokuojamą lazerį, o pranešama, kad yra nepataikoma į “taikinį”.
 
 
 

Su kokiais lazeriniais greičio matavimo prietaisais veikia sprendimas?

Praktiškai su visais pagrindiniais policijos naudojamais prietaisais, naudojamais Europoje ir kituose žemynuose:

  • LTI – TruCam (įskaitant atnaujintą versiją TruCam II) – populiarus Lietuvoje
  • LTI – Marksman 20.20,LTI-Truspeed US and Euro Anti-jam (įskaitant atnaujintą versiją)
  • LTI – UltraLyte, LR, 100, 100LR, 200, 200LR, Compact, LRB,100pps
  • Robot – TraffiPatrol, V, Traffipatrol XR (naudojami Lietuvoje)
  • Unipar services SL700 (įskaitant atnaujintą versiją)
  • Riegl – FG21-P (įskaitant atnaujintą versiją)
  • Vitronic – Poliscan Speed (įskaitant atnaujintą versiją)
  • RedSpeed – SpeedGuard (įskaitant atnaujintą versiją)
  • Kustom – ProLaser I, ProLaser II, ProLaser III, Pro-Lite, LaserCam II
  • Stalker – LZ-1
  • Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
  • Cleartone – Stealth SpeedLaser
  • Jenoptik – LaserPatrol, Laveg, Video-Laveg
  • Multanova – StarLaserRedflex – Lasercam, Lasercam NT
  • Sagem – MestaLaser, EUROLaser
  • Truvelo – Lidar, D-Cam
  • Riegl – LR90-235
  • Fama – famaLaser II, famaShot III
  • Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
  • NJL Kft – SCS-101/SCS-102
 

Kas sprendimo gamintojas, ir kokia jo kaina?

Kadangi esminė idėja – ne papildomo pelno siekimas, o greičiau dovana mūsų klientams, prietaiso pavadinimo bei techninių duomenų neviešinsime. Taip nepakenksime niekam, išskyrus nereikalingus smalsuolius.

Šio lazerinio parkavimosi asistento kaina – 250EUR + PVM.
Montavimas į kainą neįskaičiuotas. Patys montavimo neatliekame, tačiau suteikiame informaciją, kur tai atlikti. Procesas nesudėtingas.

 
  • visa informacija teikiama tik mūsų klientams asmeniškai
  • pasiliekame teisę parduoti sprendimus tik pasitikėjimą keliantiems vairuotojams

 

 

Galimi klausimai:

K.: jei jūsų sprendimas iš esmės leidžia “trikojui” išmatuoti mano greitį, kodėl nenaudoti vien legalaus radarų detektoriaus?
A.: lazerinis parkavimosi asistentas gerokai anksčiau laiko aptiks daugiaspindulinį lazerinį matuoklį, nei dauguma detektorių, kadangi jis montuojamas tarp automobilio žibintų, t.y. ten, kur taikosi tiek automatiniai prietaisai, tiek greitį matuojantis asmuo. Be to, jis ne tik aptiks vieno spindulio matavimo prietaisą, bet ir kurį laiką neleis nustatyti jūsų vairuojamos transporto priemonės greičio. Kita vertus, ideali kombinacija automobilyje – legalus radarų detektorius (aptinkantis ir radiolokaciniu bei kitais principais veikiančius matuoklius) ir lazerinis parkavimosi asistentas.
K.: ar užtenka tik vienos apsaugos automobilio priekyje?
A.: kaip kam, tačiau iš esmės – taip. Pasitaiko atvejų, kai yra “šaunama” į tolstančią transporto priemonę, todėl galimas ir papildomo sensoriaus montavimas galinėje automobilio dalyje. Viso į vieną sistemą galima sumontuoti iki 4 parkavimosi sensorių.
K.: ar policijos naudojamų radarų blokavimas yra nelegalus?
A.: sąmoningas trukdymas greičio matavimo prietaisų veikimui yra neleistinas. Jei jūsų lazerinis parkavimosi asistentas trukdo kam nors išmatuoti jūsų greitį – tai viso labo dažnio (bangos ilgio) sutapimas. Trukdžių pilna visur. *
* negalioja Latvijos Respublikoje.

 

 

 

“Trikojo” darbo principas. Video.